Proclamarea victoriei lui Iisus


Ca unul care am fost prezent la acest congres al organizaţiei noastre doresc să vă prezint modul în care s-a desfăşurat acest Congres Electiv. Nu am dorit să scriu pe acestă temă mai mult decât am postat ultima dată însă, citind ceea ce scriu alţii, am decis să iau poziţie pentru a corecta inexactităţile.

Prin urmare, o să prezint cum a decurs acest Congres Electiv.

Fratele pastor Aurel Moldovan în calitate de gazdă ne-a spus un Bun venit la Adunarea fraţilor slujitori (a ţinut să precizeze ca îi place mai mult decât Al IX-lea Congres- deşi nici aşa nu este greşit a precizat fratele ).

Fraţii pastori Eugen Filote (un îndemn la mulţumire pentru ceea ce Dumnezeu ne-a jutat să înfaptuim ) şi Liviu Axinte (rugăciune pentru ca Domnul să ne dăruiască lucrători şi ne-a mai prezentat un caz a unui frate prezbiter care era bolnav şi avea nevoie de rugăciune) ne-au condus în momentele de rugăciune. Corul Bisericii Sfânta Treime a înălţat Numele Domnului prin cântări de laudă.

Apoi un frate pastor din Paris ne-a condus în rugăciune de mulţumire şi ne-a îndemnat să ne rugăm pentru a primi lucrători de la Domnul şi să cerem Domnului să-i însoţească în lucrare.

A urmat citirea unui raport de către fratele pastor Riviş Tipei după care s-a prezentat procesul verbal al comisiei de cenzori.

Apoi fratele Ioan Moldovan a citit Regulamentul electiv al CCPR.

A fost propus comitetul de zi care urma să conducă lucrările Congresului. Acest comitet a primit acordul majorităţii celor prezenti. El a avut în componenţă pe următorii fraţi pastori: Mircea Demean, Jolţa Ilie, Oros Nicu, Şoltuz Aurel şi Talpoş Grigore.

Imediat fratele pastor Dumitraşcu Mihai a cerut să fie discutată Rezoluţia CRPC. Fratele pastor Mircea Demean a cerut votul fraţilor prezenţi la Congres asupra acestei propuneri. Majoritatea a respins această propunere.

Fratele pastor Vasilică Croitor a cerut ca înainte de a se începe alegerile să se ofere posibilitatea celor ce candidează să ne prezinte în 2-5 minute viziunea pe care o au (consider că era doar o încercare de a se ajunge la un alt subiect fierbinte deoarece în 2-5 minute nu poţi să spui prea multe). Este adevărat că acest aspect nu s-a luat în considerare şi nu a fost supus votului. Sunt convis însă că, având în vedere percepţia majorităţii asupra activităţii din ultima perioadă a persoanei de la care venea această propunere, s-ar fi respis.

În cele din urmă s-a început votarea candidaţilor şi, potrivit majorităţii, au fost aleşi cei pe care îi cunoaşteţi.

Depinde cum vrem să privim şi pe cel ce a fost oaia neagră  (aşa cum scria cineva) a Congresului. În opinia majorităţii cred că nu a fost fratele pastor Demean Mircea (a condus alegerile fără să fie împiedicat de cei din sală). Am văzut doar două persoane fiind nemulţumite şi care şi-au exprimat public această nemulţumire. Poate că a fost altcineva care s-a încadrat, în opinia majorităţii celor participanţi, mai bine la categoria oaia neagră . Cosider că această împărţire, indiferent de la cine ar veni, este nepotrivită având în vedere calitatea corpului pastoral al CCPR.

Cam acestea sunt faptele. În rest pot fi multe vorbe.

Dacă o să fie cazul o să revin şi cu alte clarificări.

Anunțuri

Comments on: "Clarificări în legătură cu alegerile din CCPR" (28)

  1. Liviu Matei said:

    Inteleg din postare ca cei 9 candidati la cele 3 functii nu s-au prezentat de la tribuna Congresului. Nici macar cu o scurta prezentare a lor si lucrarii lor, nu mai vorbim de eventuale planuri de viitor pentru posibilele functii.
    Nu inteleg un lucru. Cum s-a votat pentru cele 3 functii executive ?
    Dupa nume (parca il stiu pe asta, pe ceilalti nu-i stiu asa bine), dupa „radio-sant” (am auzit ca ala a facut asta si celalalt a facut aia, asa ca il votez pe …), sau dupa dictare (ne-a spus fratele … sa-l votam pe … ca o sa fie bine) ?
    Daca s-ar fi prezentat fiecare si ar fi spus eventual si ce crede ca poate face din pozitia pt care candideaza, ar fi fost probabil mai corect.

    • Liviu,
      Doar fratele pastor Tipei Riviş a prezentat înainte de alegeri raportul în calitate de preşedinte până la acel moment. Ceilalţi fraţi pastori din actualul CE au stat în bănci. Nu s-a făcut campanie electorală. Apoi fratele pastor Demean Mircea, în calitate de preşedinte al biroului de zi, a condus alegerile.
      În opinia mea (şi aştept pe alţi participanţi la Congres să ne spună opinia lor) au contat câteva lucruri în alegerea celor din actualul CE:
      1. Călăuzirea pe care a avut-o fiecare participant;
      2. Sunt cunoscuţi – numele lor ne sunt cunoscute; sunt cunoscuţi prin vizitele din biserici, predici etc.; cred ca acest aspect a făcut diferenţa la secretar;
      3. Au în spatele lor anumite realizări în bisericile pe care le păstoresc, la comunităţi, la centru;
      4. Atitudinea conservatoare sau mai deschisă vizavi de unele subiecte delicate în CCPR; cred că acest aspect a contat mult la alegerea actualului vicepreşedinte;
      5. Regiunea din care vine candidatul; ce număr de votanţi are în spatele său.
      Nu s-a votat pe baza unor promisiuni. Atunci când fratele pastor Vasilică Croitor a cerut să se ofere posibilitatea prezentarii unei viziuni nici unul dintre candidaţi nu l-a susţinut.
      La finalul Congresului şi fratele pastor Nicu Cotleţ a cerut acelaşi lucru pentru viitor însă nimeni nu a zis nici da nici nu.

      • Daniel vaduva said:

        Frate spuneai ca vrei sa corectezi posterior celorlalti aducand mai Multe detalii.
        Detaliile aduse de tine sunt doar in cum a decurs timpul de inchinare ci cine Ce a spus….
        Dar cum au decurs alegerile cum s-a votat, Ce a spus fratele Damian…
        Sau nu ai auzit de unde ai stat in sala?

      • Alegerile au decurs paşnic. Nu vreau să repet cele spuse deja.
        Am votat pe buletine de vot, în secret. Totul a decurs în linişte. Cei din comisia de numărătoare îşi făceau treaba iar apoi fratele pastor Mircea Demean anunţa rezultatul. Asta a fost.

      • Liviu Matei said:

        Am o nelamurire oarecum off-topic.
        Exista si in biserica doua caste: pastori si restul lumii?
        Am observat ca oridecateori mentionati numele vreunui pastor o faceti folosind expresia: fratele pastor … . Cand va adresati altora o faceti pur si simplu pe nume.
        Sa inteleg ca voi, pastorii, sunteti frati intre voi si noi ceilalti nu suntem frati cu voi, doar eventual intre noi?

        Nu mi-am permis sa ma adresez cu ceea ce eram obisnuit: frate Ioan, pentru ca nu am vrut sa va jignesc facandu-va frate cu mine, un ne-pastor. Nu stiu cum ati dori sa ma adresez, deaceea am inceput comentariul fara nici o formula de adresare. Sper ca o sa ma puteti ierta pentru aceasta lipsa.

      • Frate Liviu,
        Nu cred că în Biserică există caste. Există doar fraţi şi surori. Potrivit NT unii dintre fraţi au chemarea de la Dumnezeu să slujească şi să conducă bisericile locale. Aceasta este ceea ce cred.
        Prin adresarea mea am dorit să arăt respectul pe care tot NT ni-l cere să-l acordăm mai –marilor nostri. Mă deranjează lipsa de respect a unora care scriu despre slujitori aşa cum scriu- fără frică de Dumnezeu şi fără respect.
        I-am numit fraţi pastori şi pentru că îi cunoşteam şi puteam să mă adresez aşa.
        Nu cunosc însă pe toţi cei care scriu pe blog de aceea nu le-am spus fraţi sau surori.
        Cred că am lămurit poziţia mea.

  2. Coman Flaviu said:

    Scriai mai sus: „Imediat fratele pastor Dumitraşcu Mihai a cerut să fie discutată Rezoluţia CRPC. Fratele pastor Mircea Demean a cerut votul fraţilor prezenţi la Congres asupra acestei propuneri. Majoritatea a respins această propunere.”

    Legat de aceasta situatie vreau sa-ti spun ca relatarea nu e prea exacta, deoarece fratele Mihai Dumitrascu nu a cerut sa fie discutata rezolutia, ci doar citita, iar in ce priveste votul majoritatii pe care il invoci nu a exista o majoritate, deoarece fratele Mircea a intrebat doar cine e de acord, cativa au ridicat mana si nu a numarat nimeni cati au fost pentru, iar apoi nu s-a intrebat cine e impotriva si cine se abtine…
    Asa s-au votat toate in congres cu exceptia votului secret pentru candidati…
    Ar fi bine sa fi mai exact in relatari…

    • Flaviu, tu ai fost mai aproape de fratele pastor Mihai Dumitraşcu şi ai auzit mai bine.
      Să reformulez : Fratele Mihai Dumitraşcu a adus în discuţie Rezoluţia CRPC. E mai bine?
      În privinţa majorităţii eu am fost poziţionat mai bine decât tine, eram în spatele sălii şi am văzut mâinile ridicate. Au fost mai multe decât cele ce erau jos. Ca o cutumă, atunci când cu ochiul liber se vede că sunt mai multe mâini ridicate nu se mai numără. Se numără doar atunci când nu este clar care sunt mai mulţi pentru o anumită propunere. Aceasta a fost situaţia la acest Congres. Îmi amintesc de întâlnirea de la Sovata unde unii am cerut să nu fie pre-alegeri. S-a supus la vot, ne-am ridicat cei care nu doream pre-alegeri, am fost minoritari şi avem pre-alegeri.

  3. poate daca se discuta nu mai castiga alegerile cine trebuia sa le castige ;legat de comunicatul CRPC cred ca ar trebui revizuit inainte de a se discuta mai ales art 2(e o rusine sa ne spalam rufele in fata unei natiuni), si art 3( da ce , ne trebuie numai declaratii notariale?… a-ti uitat ce Dumnezeu slujim?… )

  4. Mihai,
    Nu pot posta ceea ce ai scris tu. Cred că ar trebui să te cercetezi înaintea lui Dumnezeu şi să te rogi potrivit cu cele scrise în Ps.139:23,24.

  5. Manuil Petru Dejeu said:

    Domnul Isus sa va binecuvinteze si sa va deschida ochii sa vedeti si sa cercetati cuvintele Domnului isus si apoi a apostolilor.
    In cuvintele Domnului Isus si in epistolele Apostolilor, nu veti gasi niciodata unde scrie ca un cult trebuie sa aiba presedinte, sau vicepresedinte sau secretar, dimpotriva la 1.Cor.12;28 si la. Efe.4;11. Apostolul Pavel ne spune ce a rinduit Domnul in Biserici. Domnul isus ne spune la Mat.20;26-28. cum trebuie sa fie cel mai mare dintre noi, orice trece peste aceasta invatatura vine de la cel rau. Daca noi avem acelas Duh cum a avut Domnul Isus si Apostolii, cum se face ca noi nu putem deosibi ca noi promovam ceva ce vine(…). Domnul sa va trezeasca pe toti la realitate si sa va intareasca (…).

    • Emanuel,
      A trebuit să intervin puţin în comentariu tău. Nu promovez un aşa limbaj.
      Nu am timp acum, dar o să revin cu precizări legate de diferenţa dintre biserica locală şi o organizaţie care are în componenţă mai multe biserici locale.
      Nu cumva ne-am întâlnit la TCM?

      • Dragi frati, doresc sa imi cer iertare de greseala pe care am facut-o mai sus. Am scris (cult), trebuia sa scriu Biserica Domnului nostru Isus Hristos ori Ucenicii lui. Draga frate Ioan, imi pare rau daca nu promovati un limbaj ca si al meu si sunt de acord cu ce faci dumneata pentru ca este situl dumitale. Eu totusi te rog sa cercetezi cu amanuntul daca gasesti limbajul pe care il folosesc eu in cuvintele Domnului Isus si a apostolilor si daca nu-l gasesti atunci sa nu-l promovezi, dar daca cuvintele pe care le folosesc eu, le gasesti ca sunt cuvintele Domnului Isus si a apostolilor, atunci dumneata s-ar putea sa lupti impotriva Duhului Sfant care stim ca sunt cuvintele Domnului Isus. Ioan.6:63. Doresc sa mai stii ca am fost slujitorul lui Lucifer 43 de ani si am avut destul timp sa-l cunosc, acum insa prin harul lui Dumnezeu si prin credinta in Isus Hristos sunt un copil al lui Dumnezeu si ucenic al lui Isus Hristos. Pentru aceasta dragoste mare, ma lupt sa memorez cuvintele Domnului Isus si sa cuget zi si noapte la ele si apoi sa fiu gata sa-l marturisesc pe Mantuitorul meu, la oricine Domnul mi-l scoate in cale, ca sa imi implinesc slujba de preot 1Petru2:9 pe acest pamant si astfel sa inmultesc talantii primiti si cind voi merge in Imparatia Tatalui meu si a Domnului Isus, sa fiu primit cu multa bucurie.
        Draga frate Ioan sa stii ca nu ne-am intalnit la TCM. Eu stau in locul unde m-a pus Mantuitorul si slujesc bisericii locale care se inmulteste prin propavaduirea crucii 1Cor.1:17 si care niciodata nu va pune in fruntea lor un presedinte. Presedintele lor va fi intotdeauna cuvintele Domnului Isus, care sunt Duh si viata si oricine invata pe oameni o invatura deosebita si nu se tine de cuvintele sanatoase al Domnului nostru Isus Hristos si de invatura care duce la evlavie, este PLIN de mandrie si nu stie nimic. 1Tim.6:3,4… Asadar draga frate Domnul sa ne ajute sa invatam pe oameni invatatura Domnului Isus si sa si traim, condusi numai de cuvintele lui, caci altfel s-ar putea sa fim gasiti ca si niste calcatori ai cuvintului, ceeia ce inseamna ca luam in desert numele lui, adica calcam porunca a 3.

    • În NT putem observa că bisericile locale erau conduse de apostoli şi prezbiteri (nu existau pastori judeţeni, pastori de sector, vicepreşedinţi, secretari, preşedinţi etc ). Nu existau uniuni, culte etc. Erau bisericile locale şi cei ce le compuneau: ucenicii, creştinii.
      Astăzi multe dintre bisericile locale sunt organizate în centre creştine, asociaţii, uniuni, culte şi alte organizaţii ( dacă aceasta este bine sau nu este o altă discuţie). Consider că aceste organizaţii nu trebuie să aibă în fruntea lor persoane care să poarte numele de pastori, prezbiteri sau episcopi, deoarece aceste denumiri trebuie să le găsim doar în biserica locala. Aşadar ele trebuie conduse de persoane care pot avea titlul de secretar,vicepreşedinte, preşedinte. Sunt titluri potrivite pentru funcţiile de conducere într-o organizaţie.

  6. http://www.gradinaeden.wordpress.com promoveaza o invatatura care arata drumul inapoi in binecuvantarea gradinii Eden, drum pe care Hristos prin jertfa Lui l-a facut posibil pentru noi, luand asupra Lui pacatul, boala si blestemul.

    Daca doriti putem face schimb de linkuri pentru blogroll

  7. AM CITIT COMENTARIILE DV. DE PE RM. SUNTETI SINGURU ACCEPTAT SA SCRIETI CONTRA ACESTOR CETATENI.EU AM SCRIS MULTE ACESTOR AMERICANI CARE NE BATJOCORESC DAR V.C. AUTORU CARTI R.M.NU LE PUBLICA NUMAI DACA SUNT FAVORABILE LUI.CRED CA ACEASTA CARTE ESTE OCOMANDA FACUTA DE UNI AMERICANI.IN CARTE ESTE VORBA SI DESPRE UN INFORMATOR JOHN (ISFAN IOAN)ACEST OM VREA SA VORBEASCA CU AUTORU DAR EL REFUZA.DACA CEI MORTI NU MAI POT VORBI SA SE APERE ACET FRATE INCA TRAIESTE DAR V.C. REFUZA SA-L ASCULTE.ACEASTA ESTE ATITUDINEA UNUI PASTOR?

    • Eu încerc să scriu pentru noi toţi şi nu contra lor.
      Fratele pastor Vasilică Croitor, ca administartor al RM, poate să publice doar ceea ce doreşte. A mai fost o persoană care mi-a spus că nu i-a publicat ceea ce a scris, însă scrisese sub anonimat.
      Şi eu înclin să cred că în spatele demersului RM şi altele asemănătoare care sunt în lucru nu pot fi doar autorii care sunt trecuţi pe copertă. Domnul însă cunoaşte totul şi va răsplăti fiecăruia după faptele lui. Judecata este a Lui. El va răsplăti sau va pedepsi.
      Nu cunosc situaţia fratelui menţionat de dumneavoastră de aceea nu mă pot pronunţa.

    • Este o minciună sfruntată. Am spus în repetate rânduri, pe blog, dar și pe email, că sunt deschis să discut cu dumnealui. Poate să mă contacteze la orice oră dorește.

  8. EU SUNT DIN ARAD ,PERSONAL NU AM INTALNIT PE NIMENI CARE SA FIE DE ACORD CU CE SE SCRIE DESPRE FR.BRADIN,FR.BOCHIAN,FR.SANDRU.SI ALTI.OR FI FOST INFORMATORI DAR IN ACEASTA CARTE SE EXAGEREAZA FOARTE MULT,CA SA SE VANDA BINE IN AMERICA.TOATA CARTEA R.M.ARE LEGATURA CU AMERICANI.PANA CHIAR SI (JOHN INFORMATORU)A DAT INFORMATI TOT DESPRE 2AMERICANI. AM LUAT CARTEA DAR PENTRU MINE ARE VALOARE -0 .MA MIRA FAPTU CUM UN PASTOR A PUTUT SA SCRIE ASA CEVA DESPRE INNAINTASI LUI .IN BIBLIA MEA NU SCRIE ASA .EU CRED CA A INCALCAT CELE MAI ELEMENTARE REGULI ALE BIBLIEI.ACEST om AR TREBUI SA PLECE ORI SINGUR ORI CU TOTI CARE SUNT DE ACORD CU IDEILE LUI .

  9. Moldovan Ioan said:

    J I a colaborat cu Securitatea… si-a vandut fratii precum Iuda pe Isus, pentru 30 de arginti. Dar J I ii vindea pentru mult mai putini bani !
    O sa iasa odata totul la iveala !

  10. Să aşteptăm dovezile şi apoi să dăm nume.

  11. Eu doresc sa scriu despre citeva evenimente intro biserica la care eu personal am fost martori..Si anume Intro localitate sa facut evangelizare,la care a participat si un om cu vaza el fiind in srinsa legatura( pentru niste avantaje pe care le-a oferit) cu citva membri biserici.Cel care conducea programul era instiintat sa se faca o chemare caci vrea sa se predea caci de obicei biserica nu practica aceasta metoda. Intradevar s-a predat si pina aici totul este frumos . Dar cum era anul alegerilor, tot in aceia duminica era anuntat biserica caci peste doua saptamin vor fii alegerile (ca sa fie statutara) si dupa aceia va fi botezul,. Dar Pastorul , cu responsabilul , stiti cum a procedat. In saptamina care urma fara stirea unor membri din comitet si fara stirea majoritatii membrilor biserici ( ce a repetat si cu alte ocazi zicindui caci el este pastorul si face ce vrea),a schimbat data alegerilor cu data botezului. Si la o saptamina acest om cu vaza este botezat,si impreuna cu sotia care a fost botezat la frati babtist cind era fata dar nu frecventa nici ea biserica sunt declarat de pastor ca membrii cu drepturi depline. La o saptamina dupa botez urmeaza alegerile si el este ales in comitet,. la patru ani vin din nou alegerile devine responsabil,,macar trei slujitor(diacon) erau inca in biserica,.In acelas ani este propus si ulterior ordinat ca diacon fara stirea unora din comitetul nou si fara stirea majoritati din biserica,,Si nici un ani nu trece si este ordinat ca presbiteri,si mai trece un scurt timp si este ordinat ca Pastori.Iar cine se impotriveau zicindui ca nu este nici Biblic si nici statutara au fost indepartati
    ,Si nici zece ani nu este de atunci de cind sa intimplat aceste lucruri.
    Oare cum era mai bine ca acei cari sint de alta parere sa invete sa taca? ca si lor sa mearga bine! altfel daca nu au tacut sa sufere! ..

    • Nu cunosc în detaliu situaţia pe care o prezentaţi de aceea mă opresc la a face doar câteva observaţii:
      1. Problema cu rebotezarea celor ce au făcut un botez valabil este delicată. Evit să rebotez pe cineva care a făcut un botez valabil. Şi cred că fraţii din Cultul Creştin Baptist practică un botez biblic;
      2. În biserica locală pastorul nu trebuie să facă ce vrea ci are obligaţia să facă ceea ce trebuie;
      3. Potrivit rânduielii Cultului Creştin Penticostal în ceeea ce priveşte alegerile pentru comitet acest om nu ar fi trebuit să candideze (statut art.147 alin.3 lit.d);
      4. Cred că cei ce au păreri corecte biblic şi statutar trebuie să le susţină cu demnitate, înţelepciune şi calm în faţa celor responsabili de lucrarea din CCPR la toate nivelele. Şi asta pentru ca să le fie bine!

  12. Frt.Ioan Joldes.Cred ca am fost inteles gresit si sint obligat sa repet din nou.
    Adica sotia fratelui pastori de care am pomenit ia nu a fost rebotezata.
    Si anume, cind a fost fata a fost botezata la frati babtist,dar sa maritat in lume.
    Au venit cu sotul in biserica Penticostala in aceia seara de evangelizare .Cum am specificat mai inainte si sotul sa preda in seara aceia de evangelizare.Dupa evangelizare la doua saptamina era stabilit sa fie alegerile de comitet. Dar fratele Pastor la aceia vreme cu citva frati, trec peste aceasta hotarirea , si hotaresc ca primadata la o saptamina sa fie facuta actul botezului si dupa aceia la inca o saptamina sa se urmeze alegerile. Asa si a procedat a fost botezat fratele dar sotia fiind botezata la frati Babtist nu a fost din nou rebotezata, Dar in ziua botezului au fost amindoi declarati membri biserici cu drepturi depline. Peste o saptamina urmau alegerile este introdus in comitet,(pocait de doua saptamini tocmai pentru acest motiv a fost facuta botezul). dupa aceia la patru ani este propus si ulterior ordinat in slujba de pastor, . Intrebarea dupa ce statut sa procedat?
    Dar a urma cu timpul sa fie aplicata si statutul dar in dreptul acerora cari avea alta parere si zicindui ca nu sa procedat corect nici biblic si nici statutara. Au fost suspendati din toate slujbele pe timp ne limitat motivul fiidca nu au vrut sa recunoasca autoritatea pastorului in adunare si nu sau supus Pe un simplu membru intreb daca si sarac cine mai este bagat in seama. Cred ca am fost inteles si nu mai este necesar sa continui aceasta tema.Dar motivul pentru care am scris pe blogul dumnivoastre.este altul,si iertatima daca am dat buzna. Eu am crescut in Biserica Penticostala si multumesc caci pina aici Dumnezeu ma ajutat. Dar citesc de frati nostri scup si pastori chiar in R.M. si nu zic ca unele lucruri nu ar fi fost adevarate. Dar Intreb ce am am scris este un lucru izolat si asemenes lucru nu sa intimplat si in alte Biserici.Oare ce vor scrie urmasi nostri despre noi,noi cari zicem caci dorim sa luptam pentru credinta care a fost data sfintilor odata pentru totdeauna.? dar oare ce vom face cind trebuie sa stam inaintea lui Dumnezeu care judeca fara partinire?

    • Cred că astfel de situaţii sunt rare în CCPR.
      Ca şi slujitor în CCPR vă recomand următorii paşi pe care să-i parcurgeţi pentru ca lucrurile să fie rezolvate în ceea ce vă priveşte, dar şi pentru binele lucrării lui Dumnezeu din localitatea dumneavoastră:
      1. Nu părăsiţi adunarea din care faceţi parte; continuaţi să vă rugaţi şi să postiţi ca voia lui Dumnezeu să se împlinească în acea adunare; nimeni nu este mai presus de Dumnezeu!
      2. Respectaţi pe cei care acum sunt în poziţie de autoritate în adunare (pastor, prezbiter, diacon, comitet) şi ascultaţi-i în tot cea ce vă cer şi nu contravine Bibliei (sunt convins că nu vă vor cere să acţionaţi contar Bibliei).
      3. Dacă Dumnezeu vă vorbeşte că ar trebui să vă prezentaţi situaţia în faţa celor de la comunitatea regională, faceţi lucrul acesta, dar cu înţelepciune, respect, calm, vorbă bună, demnitate.
      4. Aşteptaţi-vă ca Dumnezeu să apere adevărul şi dreptatea. Aşteptaţi timpul Lui.

  13. Frate Tamas Ianos

    Care a fost motivul si pe ce criterii a fost ales acel frate ca si pastor al bisericii ?
    Aici nu este vorba de „un statut” ci de respectarea Cuvantului lui Dumnezeu care
    spune clar ca:

    1TIMOTEI 3:2-7
    episcopul sa fie fara prihana, barbatul unei singure neveste, cumpatat, intelept, vrednic de cinste, primitor de oaspeti, in stare sa invete pe altii.
    Sa nu fie nici betiv, nici bataus, nici doritor de castig marsav, ci sa fie bland, nu galcevitor, nu iubitor de bani;
    sa-si chiverniseasca bine casa si sa-si tina copiii in supunere cu toata cuviinta.
    Caci, daca cineva nu stie sa-si carmuiasca bine casa lui, cum va ingriji de Biserica lui Dumnezeu?
    Sa nu fie intors la Dumnezeu de curand, ca nu cumva sa se ingamfe si sa cada in osanda diavolului.

    Care este starea bisericii si cum este cresterea ei spirituala dupa numirea noului pastor ?
    Ce sa intamplat cu vechiul pastor al bisericii ?
    Este platit pastorul in biserica aceea ?

    ioan basa rob si prezbiter al lui Isus Hristos.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Nor de etichete

TRADUCEREA NOULUI TESTAMENT

„Traducerea este forma cea mai profundă a citirii” - Gabriel Garcia Marquez

Vaisamar

Unseasonable musings for times out of joint

Explicații la Biblie

“Cercetați Scripturile pentru că ele vorbesc despre Mine“

trecând prin anotimpuri

cu aproape tot ce-mi place...

Marius Cruceru

...fără cravată

cALEb (כָּלֵב), robul Regelui său: ISUS

Fiţi binecuvântaţi de Domnul!

Iulia Motoc

Not only must Justice be done; it must also be seen to be done

Revista Creştinul Azi

Revista Uniunii Bisericilor Creştine Baptiste din Romania

orthonews.ro

Proclamarea victoriei lui Iisus

CRISTI DANILEŢ - judecător

despre sistemul juridic şi magistrati

Pastor Ciprian Barsan

...din inima pentru tine

Penticostalismul AZI

Trezire și reformă în România

Răscumpărarea memoriei

Cultul Penticostal în comunism

ECHILIBRU

Just another WordPress.com weblog

Ziarul Gandul

Proclamarea victoriei lui Iisus

%d blogeri au apreciat asta: